аналіз уроку української мови

Аналіз роботи вчителя та учнів на уроці української мови. Робоче місце вчителя. Дошка оформлена до початку уроку, вивішені таблиці. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог. Урок почався по дзвінку, класна кімната була провітрена, робоче місце кожного учня до початку занять було готове. Учитель грамотно і чітко оформляє записи на дошці, в журналі та в зошитах учнів. Позитивна енергетика початку уроку. Постановка мети уроку. Мета повно та оптимально конкретизована, похідні завдання сформульовані конкретно і однозначно, дидактично правильно і виправдано. Учні були ознайомлені с планом уроку, була .


Схема аналізу уроку читання. I Загальні відомості про урок, його тип, структуру, зміст. Назва предмета, дата проведення, тема, мета уроку (спеціальнонавчальна, виховна, розвивальна). Запишіть форми аналізу фактичного й образного змісту тексту в поєднанні з розбором художніх засобів та мовних особливостей разом із читанням:відповіді на запитання, вибіркове читання; постановка запитань до тексту (під керівництвом вчителя і самостійно); виділення основних компонентів сюжетної лінії (композиційний аналіз); розбір частин тексту – читання, відповіді на запитання, читання та з'ясування діалогів, переказ, визначення головної думки (ідеї).


Аналіз уроку української мови. Дата проведення уроку ― 7.03.13. Місце проведення ― кабінет української мови та літератури (каб. № 208) в Миколаївській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 57. Урок проведено в 6-А класі (загальна кількість учнів ― 21: присутні ― 18, відсутні ― 3). Урок проводила студентка групи 441 Можарова Дар’я Володимирівна. Урок спостерігала студентка групи 431 Поточняк Анна Валеріївна. Тема уроку: Написання Не з прикметниками. Місце уроку в системі роботи з української мови. Це один із уроків теми «Прикметник».


проведеного вчителем української мови та літератури. Білик В.М. Специфіка уроку полягає в нетрадиційному його проведенні. Тип уроку – урок засвоєння нових знань, форма уроку – урок-віночок. Учень на таких уроках не лише сприймає певну суму знань, а бере активну участь у їх засвоєнні, опановує способи самостійного їх поповнення і розширення. Тема уроку. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.


Аналіз відвіданого уроку Клас 4 дата уроку «03»жовтня2018 р. Вчитель Мариконь С.І. спеціаліст І категорії Предмет: українська мова Тема уроку:  загальноосвітня: продовжити вчити наголошені та ненаголошені голосні звуки і букви;  розвиваюча: розвивати навички каліграфічного письма, вміння послідовно та зв’язно викладати свої думки, збагачувати словниковий запас, корегувати загальну, дрібну моторику, просторову орієнтацію;  виховна: виховувати почуття поваги до рідної мови, країни, старанність. Мета відвідування: ефективність використання ІКТ на уроці.


Уроки літератури з мультимедійною підтримкою. Корисні посилання для вчителя. Фотогалерея. Контакти. Оголошення! Зразки різних типів аналізу уроку. Č. Updating. ĉ. Аспектний аналіз уроку.doc. (36k). Валентина Чорногор


Технологічна картка аналізу уроку української мови. Технологічна картка аналізу уроку математики. Технологічна карта аналізу уроку читання. Технологічна картка аналізу уроку природознавства. Технологічна картка аналізу самопідготовки в ГПД. Технологічна картка векторного аналізу готовності до проектно-впроваджувальної діяльності. Технологічна картка векторного аналізу уроку. Лист спостереження та оцінки уроку «Я і Україна». Лист спостереження та оцінки уроку математики 1-4 кл. Лист спостереження та оцінки уроку читання в 2-4 кл. Схема аналізу уроку фізичної культури. Схема аналізу спортивної г.


Подано авторський зразок самоаналізу уроку української мови. Зразок самоаналізу уроку. Завантажити Samoonaliz.doc (43.00 Кб.) Формат файлу: .doc. Оцініть публікацію. Рейтинг статті: 3 з 5 на основі 114 оцінок. Автор: Сидоренко Любов Олексіївна Посада: учитель української мови та літератури. Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК». Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.


Аналіз уроку української мови. Урок був проведений 22.10.10 р. в 4-А класі, вчителем Гусак. Галиною Миколаївною, п’ятим уроком за розкладом. Я відвідала урок з метою спостереження за діями вчителя та. отримання знань для проведення уроків у майбутньому. Урок був проведений на високому методичному рівні . Були. використані різні види діяльності учителя та учнів. Вчителем була чітко поставлена мета уроку – ознайомити дітей зі значенням слів у тексті, виховати в учнів любов до знань, розвинути їхню увагу і пам'ять. Вчителька розпочала урок з показу ілюстрацій слів, з яких потрібно. було скласти невеличку розповідь. Діти допомагали вчительці в цьому.


Підготовка до аналізу уроку. Аналіз уроку має бути об’єктивним, науковим, оптимальним і грамотним, повинен відображати правильно урок, як системний процес з’ясовуючи найважливіші причинно-наслідкові зв’язки, оцінювати переваги і недоліки у зв’язку з. 11. цілями, метою, завданнями, методами та кінцевими результатами. Для аналізу уроку потрібно належним чином підготуватися. А саме: - переглянути записи відвіданих уроків у конкретного вчителя, висновки й пропозиції до відвіданих уроків; - сформулювати запитання, адресовані вчителю, пов’язані з. планом уроку і його реалізацією; - визначити форму а.


Аналіз уроку української мови.Для книги внутрішкільного контролю. Для книги внутрішкільного контролю. Аналіз уроку | Просмотров: 5221 | Загрузок: 2233 | Добавил: morozallaiwanowna | Дата: 21.06.2016 | Комментарии (0). 1-10 11-20 21-30 31-31. Вітаю Вас, Гість! . Навчальні програми. Написання довідок. Аналіз уроку. Довідники для завуча. Внутрішкільний контроль.


Схема аналізу уроку іноземної мови. 1. Мета уроку визначена (чітко, конкретно, дидактично правильно, недостатньо чітко, дидактично виправдано). 2. Види (етапи) мовної діяльності (взаємопов'язані, недостатньо логічно послідовно, не послідовно, обумовлені темою і метою уроку, не обумовлені змістом уроку та поставленим дидактичним завданням). 13.Типовими недоліками в мовній підготовці школярів є (недосконала вимова, відсутність фонематичного слуху, мовної інтуїції, обмежений лексичний запас, незнання або недостатнє усвідомлення граматичних структур, недостатні.


Предмет: українська мова. Дата: 13.02. 12. Мета уроку : формувати в учнів уявлення про спільнокореневі слова на основі спорідненості слів; вчити виділяти спільну частину споріднених слів – корінь; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пам’ять учнів засобами усної народної творчості; прищеплювати любов до вивчення рідної мови. Тип уроку :комбінований. Діяльність учителя. меті уроку. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності. Здійснювався аналіз домашнього завдання; при закріпленні навчального матеріалу використовувалась опора на ті знання, які учні уже отримали. Проблемні педагогічні ситуації; аналіз домашнього завдання; опора на досвід учнів; відповідність меті уроку; зв'язок із подальшою пізнавальною діяльністю.


Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу. Скачайте корисні файли: орієнтовні схеми аналізу уроку, бланк аналізу уроку. Бланк аналізу урокуСКАЧАТИ. Орієнтовні схеми. Загальний аналіз уроку (за Валентиною Лаврук). Аналіз бінарного урокускачати. Аналіз використання прийомів та методів мотивування учнів до навчанняскачати. Аналіз використання прийомів та методів здійснення індивідуального підходу до навчанняСкачати. Скачати всі схеми у форматі .docx. Демократичне коло для учнів: як.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

irina and oleg mother and son

толстой три товарища текст читать

ошибка неизвестный документ в программе флак оо 1