узагальнення досвіду учителя української мови та літератури

Узагальнення досвіду роботи. Білої Марини Юріївни. вчителя української мови. та літера. 2014. «Творчість – це невід’ємні ниточки . Діяльність учителя української мови та літератури повинна бути спрямована на створення такої системи, головна мета якої – максимальний розвиток творчих здібностей учнів. Основними принципами в досягненні цієї мети є : Принцип творчої діяльності, самодіяльності та самостійності учнів.


Узагальнення досвіду роботи учителя української мови та літератури з теми : «Активізація розумової діяльності учнів на уроках української мови та літератури». Перед сучасною освітою в усьому світі постало питання урізноманітнення освітнього процесу, стимуляція учнів до активної пізнавальної та творчої діяльності.. Наукова робота на урок Українська мова скачати.


Опис досвіду роботи вчителя української мови та літератури Широківської ЗОШ І-ІІ ступенів Роман Марії Юріївни. 2013р. Усвідомивши суть інтерактивного навчання, намагаюся у своїй діяльності, як учитель української мови і літератури, впроваджувати ці форми і методи роботи. Тому, на своїх уроках української мови та літератури активно застосовую групову навчальну діяльність – модель організації навчання в малих групах, об’єднаних спільною навчальною метою. У груповій навчальній діяльності учні показують високі результати засвоєння знань, формування вмінь. Під час вивчення розділу "Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого в 5 класі".


Узагальнення досвіду. "Не забуваймо, що в школі дитина не тільки вчиться. У школі вона живе". А творять його в першу чергу вчителі української мови та літератури, «наставники думки, волі, духу людини», бо наука рідної мови, літератури – наука про найголовніше: про Україну, рідну землю, її силу й красу, її минуле й майбутнє. Найефективнішим засобом розвитку творчих здібностей учнів є інновації та творча праця педагога. Обгрунтування актуальності досвіду. Людина стає особистістю поступово, на її формування впливає багато чинників. Серед них провідне місце належить рідній мові, тому що саме вона найглибше пронизує свідомість і підсвідомість людини, доносить інформацію про навколишній світ.


Веб-сторінки, веб-сайти учителів. Білявська Л.В. - учитель української мови та літератури. Білявська Лариса Віталіївна . Для впровадження нових освітніх технологій я вивчала досвід світових та вітчизняних педагогів, зокрема В.Сухомлинського, Л.Виготського, В.Окуня (теорія групової навчальної діяльності), А.Хуторського, О.Дахіна (компетентнісний підхід в освіті), Г.Щукіної ( формування пізнавальної активності учнів), А.Падалко ( розвиток творчої уяви), В.Шаталова, О.Шевченко ( технологія інтенсифікації навчання на основі схем і знакових моделей.


Опис досвіду. Роботи вчителя української мови та літератури. Сулими Наталії Іванівни з проблеми" Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури як засобу формування творчих здібностей учнів". Урок- це джерело загальної і педагогічної культури вчителя, Мірило його інтелектуального багатства, Показник його кругозору та ерудиції. На сучасному етапі розвитку нашої держави гостро постає проблема оновлення й перебудови нашої національної системи освіти «як найбільш важливої ланки у вихованні свідомих громадян Української держави» (Державна національна програм.


Досвід роботи вчителя української мови та. літератури Коблівської ЗОШ І – ІІІ ступенів. Кухаренко Наталі Миколаївни. У наш час суспільство зіткнулося із ситуацією, коли освіта повинна готувати нове покоління людей до життя в різних умовах, до вирішення складних питань. Для цього використовую інтерактивні технології навчання. Сьогодення і майбутнє за системою навчання. Учень ---- технологія --- учитель. Інтерактивне навчання - це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну мету – створити такі умови для дитини, за яких вона відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність; коли і учень, і учитель є рівноправними суб’єктами навчання. Вважаю, щоб пробудити творчість учня треба


Опис досвіду роботи. учителя української мови та літератури. Тростянецької ЗОШ І-ІІ ст. Сидорович Лесі Василівни. Я, Сидорович Леся Василівна, працюю на посаді вчителя української мови та літератури Тростянецької ЗОШ І – ІІ ст.. Педагогічний стаж роботи 10 років, із них 9 - у згаданій школі. Моє кредо таке: «Нехай вогонь Господньої любові горить в душі, у серці, в думці і у слові!». Учитель – не просто професія, бо він не тільки допомагає здобувати знання, але й виховує особистість, свідомого громадянина.


Опис досвіду роботи вчителя української мови та літератури. Л. Ланцути. Тема. Використання ігрових елементів на уроках української мови та літератури забезпечує їх проведення відповідно д найсучасніших умов, адже гра враховує вікові та індивідуальні особливості учнів, робить урок емоційним, формує пізнавальну активність й інтереси дітей, дає змогу раціонально використати час. Гра включає в себе три основні етапи . - Узагальнення, аналіз результатів. Діти, які щойно перейшли до середньої ланки, значною мірою сприймають життя як гру. Їхні очі широко відкриті назустріч чомусь казковому, незвичайному, досі незвіданому.


На уроках української літератури, коли вивчаються загадки, пропоную учням скласти власні варіанти загадок та продемонструвати їх перед класом. Також практикую такий метод роботи як сенкан. Наприклад . Метод «Навчаючи – учусь» використовую під час вивчення блоку інформації або під час узагальнення та повторення вивченого. Він дає можливість учням узяти участь у передаванні своїх знань однокласникам. Використання цього методу дає загальну картину понять і фактів, що їх необхідно вивчити на уроці, а також викликає певні запитання та підвищує інтерес до навчання.


Портфоліо вчителя української мови і літератури Герасименко Наталії Олександрівни. № слайда 2. Описание слайда: Будьмо знайомі: Дата народження: Освіта: вища. Рік, факультет: Спеціальність – вчитель української мови та літератури. Кваліфікація – спеціаліст І категорії. Місце роботи – Вільшанська ЗОШ І-ІІІ ступенів. ДУМКИ ВГОЛОС Справжній учитель не буде гнатися за зовнішнім ефектом, він пробуджуватиме пізнання й плекатиме любов до високого. Успішний учитель – це той, учні якого досягли в житті значно більше, ніж він сам. Успішний урок не той, що дає вичерпні відповіді, а той, що породжує безліч запитань.


Сорока Ірина Володимирівна, вчитель української мови і літератури НВК №12 м. Рівне, освіта вища, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель, стаж роботи - 26 років. Тема досвіду: “Використання інтерактивних технологій навчання на уроках української мови і літератури”. Адреса досвіду: НВК №12, вул. Грушевського, 81, м. Рівне. Телефон: 0362-28-77-65. Сорока І. В. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках української мови і літератури. Досвід роботи. - Рівне, 2013. У методичній розробці подано.


5. З досвіду вчителя української мови і літератури Ларжанського НВК Паю Л. Матеріали навчально-методичного семінару для молодих та малодосвідчених вчителів «Технологічна культура планування роботи вчителя – словесника по оцінюванню навчальних досягнень учнів». Матеріали педагогічної майстерні вчителів української мови і літератури вищої категорії "Реалізація соціокультурної змістової лінії навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів". «Реалізація соціокультурної змістової лінії навчальної програми з мови як засіб формування національної самосвідомості учнів» - методист РМК Журавель М.І.


Сторінка вчителя української мови та літератури. Опис досвіду. Моя науково-методична діяльність поєднує в собі роботу у шкільній творчій групі, методоб´єднанні вчителів гуманітарного циклу, самоосвіту, узагальнення та поширення власного педагогічного досвіду, роботу над педагогічною проблемою, опанування комп’ютерними технологіями. На уроках української мови використовую ситуативні завдання, що сприяють розвитку в учнів уміння співвідносити зміст і форму своїх висловлювань з мовленнєвою ситуацією. А саме . - прочитати запропонований учителем текст, замінивши недоречно вжиті слова; - закінчити речення, завершивши висловлену думку; - відредагувати неправильно побудовані речення


Основна мета уроків української мови та літератури полягає не в тому, щоб наздогнати такий мінливий комп`ютерний світ, а в тому, щоб виховати в учнів інформаційну культуру, забезпечити той рівень комп`ютерної і мовної грамотності, з якого їм буде легко рухатися вперед, обираючи напрямок відповідно до свого виду діяльності. Які ж можливості використання комп`ютера на уроках рідної мови для вчителя і для учня? Для вчителя комп`ютер є: засобом здійснення навчальної роботи (у т. ч. підготовка різноманітних навчальних матеріалів, посібників, підручників)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

irina and oleg mother and son

толстой три товарища текст читать

ошибка неизвестный документ в программе флак оо 1