форми роботи на уроці англійської мови

Активные формы работы на уроках английского языка как. условие повышения качества образования. В настоящее время, когда английский язык приобрёл статус языка глобального общения- благодаря всеобщей компьютеризации-необходимо, чтобы человек, выходящий на уровень международного и межнационального общения, обладал умениями и навыками выражения своих мыслей на английском языке.


Головна мета учителя на початковому етапі у викладанні англійської мови, сприяти виникненню в учнів бажання вивчати іноземну мову, а також підбирати ті методи, форми, засоби, технології та принципи навчання, які б задовольнили вимоги, що висуває нова программа початкової школи. Використання інтерактивних технологій та ігор на уроці підвищує цікавість учнів до вивчення іноземної мови та єфективність уроку.. Стаття на урок Англійська мова скачати.


Завдання та форми роботи спрямовані і на розвиток окремих комунікативних вмінь, і на комплексне оволодіння іноземною мовою. Збірник містить опис завдань для групової роботи учнів на уроках англійської мови. Завдання та форми роботи спрямовані і на розвиток окремих комунікативних вмінь, і на комплексне оволодіння іноземною мовою. Методична розробка "Групові форми роботи на уроках англійської мови". Завантажити rozrobka.pdf (1246.97 Кб.) Формат файлу: .pdf. Оцініть публікацію. Автор: Бурим Надія Василівна Посада: учитель англійської мови. Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК».


Зміст викладання англійської мови як системи знань, умінь та навичок має сприяти розвитку мовних компетенцій учнів, формуванню світогляду, моралі та поведінки, готуючи до життя в багатокультурному суспільстві. На мою думку однією з актуальних проблем сучасної методики викладання іноземних мов є організація навчання дітей різних вікових груп за допомогою ігрових форм. В посібнику відображено різні види ігрових форм роботи, які найбільш широко використовуються на уроках іноземної мови. Але ігри не замінюють інші форми і види роботи на уроці, а тільки доповнюють їх, допомагають розвивати мовленнє.


Сайт вчителя англійської мови2013. Пошук на сайті. Домашня сторінка. Сучасний урок — це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема. Тому кожний конкретний учитель визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі. Саме урок — це місце, де відбуваються основні процеси навчання, виховання й розвитку особистості. Урок — це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними рамками відрізок навчально-виховного процесу.


При реалізації інтерактивного підходу для активізації лексики на уроках англійської мови я вживаю таку форму роботи, як гра. Грати на уроках – люблять не тільки діти молодшого шкільного віку , а й середнього і старшокласники. У грі поєднуються організуюча функція вчителя з високою активністю учнів.


Головна » Презентації з англійської мови. Презентація на тему: Групові форми роботи на уроці іноземної мови. Завантажити презентацію. Отримати код. Презентація по слайдам: Слайд 1. Групові форми роботи на уроках іноземної мови. Слайд 2. Мета – навчання спілкуванню іноземною мовою, забезпечення максимальної активізації комунікативної діяльності учнів. Слайд 3. Труднощі при організації групового спілкування труднощі,пов'язані з діяльністю вчителя (організаційного характеру) труднощі, пов'язані з діяльністю учнів.


У групових формах роботи присутня подвійна спрямованість. Учні працюють у групі однолітків, де вони можуть вільно висловлювати свої думки, мобілізувати знання, проявити творчий, організаторський та лідерський потенціал. Гра - драматизація на уроках англійської мови дозволяє дітям засвоїти необхідні слова і вирази, відпрацювати інтонацію, розвинути образну, виразну мову. Веду позакласну роботу з англійської мови,беру активну участь у проведенні тижня англійської мови у школі (виховні заходи «Кольори любові», КВК «Магічний світ англійської мови», «Англійська мова-вікно в Європу»), працюю у тісному зв’язку з іншими вчителями – предметниками .


За допомогою гри: розвивається інтерес до іноземної мови та відбувається перше зіткнення з мовним світом іншої країни; легше зосередити увагу учнів, залучити їх до активної роботи; зявляється можливість активно мислити, розширювати творчі здібності під час виконання завдань, розвивати здібності, закладені в дитині від природи.


Структура заняття з англійської мови із застосуванням інтерактивних технологій проходить в чотири етапи: 1) Підготовка. Цей етап передбачає організаційні моменти, такі як роздатковий матеріал, вирішення питань місця проведення та необхідних технічних засобів. 7) Training (форма навчання із застосуванням різних форм роботи з невеликою групою для вдосконалення навичок в процесі моделювання ситуацій, які наближені до реальності). 8) Debriefing (Аналіз та обговорення результатів попередньої роботи; структурування набутого досвіду; Визначення та оцінювання власних досягнень та поразок педагогом і учнями; планування подальшої діяльності.


Гра допомагає вчителю англійської мови організувати роботу на уроці, адже за 40-45 хвилин необхідно звертати увагу на граматику, мовлення, читання, писання, аудіювання. Гра допомагає перевірити знання і уміння учнів швидко і цікаво. Адже, учням цікавіше виконувати певне, наприклад завдання із граматики, коли воно подане у вигляді гри (змагання), ніж писати звичайну вправу.


Використання мультимедійного додатка на уроках англійської мови в 1 класі. Добровольська Н.Л. (Одеса). В. Структура та змістдискурсивної компетенції у сфері писемної наукової комунікації. Dovhaniuk E., Feshchenko O. (Kharkiv). Филипська В.І. (Харків). Форми та методи навчання майбутніх учителів. Іноземних мов у вищій педагогічній великої британії та україни. Школі 221. I.S. Kholmogortseva (Kharkiv), M.G. Baker (Branson, MO, the USA). The emplementation of the bakhtinian concept of 223 “The other” in the els classroom. Хомякова Ю.С., Краснікова Н.В. (Харків).


Як відомо, специфіка англійської мови — швидкий темп, строга акцентність і ритмічність. Саме ці особливості можна добре відпрацювати за допомогою ритмованих текстів, легких мелодій у чітко організованому музичному ритмі. Весь художній матеріал групується за тематичними блоками: «Алфавіт», «Кольори», «Тварини» тощо, які відповідають програмі першого року навчання англійської мови. Початок і кінець уроку — це стабільні ланки в його структурі. Ігрові форми роботи на уроці активізують діяльність учнів, допомагають виявити розумові та творчі здібності дітей. Видатні діячі епохи Відродження (Ф.Рабле, Е.Роттердамський та інші) приділяли велику увагу іграм саме під час вивчення іноземних мов.


Погоріла Діана Олегівна – студентка Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, напрям підготовки «Початкова освіта», кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка. У статті подається визначення технології з точки зору педагогіки, розглядається організація технології роботи в групах як ефективний метод навчання англійської мови у початковій школі. Визначаються найоптимальніші шляхи використання технології роботи в групах та.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

irina and oleg mother and son

толстой три товарища текст читать

ошибка неизвестный документ в программе флак оо 1