на тему інтерактивні технології дослідження в психолого-педагогічній та методичній літературі
Використання інтерактивних технологій на уроках української мови/літератури (із власного досвіду роботи вчителя). ВЫПУСКНАЯ РАБОТА. Лихолет Лины Филипповны . Мета роботи полягає в з'ясуванні ефективності інтерактивних технологій в навчально – виховному процесі ; в дослідженні методів викладання української мови та літератури. Для досягнення поставленої мети були сформульовані наступні завдання . — проводити швидкі опитування, самостійні домашні роботи з різноманітних матеріалів теми, що не були пов’язані з інтерактивними завданнями. Спинимось на психолого-педагогічних засадах упровадження їх у практику роботи з розвитку комунікативних і мовних умінь учнів.
Сутність інтерактивного навчання. Пріоритети інноваційного навчання історії в школі. ІІ. Науково-методи. Науково-методичні основи використання інтерактивних технологій навчання. на уроках історії у старшій школі….. 2.1. Теоретичні засади організації інтерактивного уроку………… 2.2. Технології інтерактивного навчання: загальна характеристика та. в психолого-педагогічній літературі і мають понад 300 формулювань, залежно від того, як автори уявляють структуру і компоненти освітнього простору. Але сам термін «педагогічна технологія» вперше використовується в 20-х роках у. наукових працях з педології та рефлексології (В.М.Бехтерев, І.П.Павлов, А.А.Ухтомський).
Психолого-педагогічна сутність інтерактивних методів навчання. У навчально-виховний процес сучасного ВНЗ наразі активно упроваджуються інтерактивні методи навчання. Слово "інтерактив" залучене з англійської мови від слова "interact", де "inter" - взаємний і "асґ" - діяти. Таким чином, "інтерактивний" - здатний до взаємодії, діалогу. Перш ніж перейти до ґрунтовного розгляду і аналізу інтерактивних навчальних технологій та методів навчання, порівняємо їх із загальновідомими, традиційними підходами до навчального процесу. СЯ. Голант ще у 60-і роки минулого століття виділив активну та пасивну моделі навчання залежно від участі учнів і студентів у навчальному процесі.
Аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження. ⇐ ПредыдущаяСтр 2 из 7Следующая ⇒. Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні передбачає обґрунтування і реалізацію нових методологічних засад виховання. Законами України “Про освіту”, “Про дошкільну освіту”, державними національними програмами “Освіта” та “Діти України” визначено, що центром виховного впливу має стати дитина, а метою – формування соціально активної, творчої, гуманістично спрямованої особистості. При цьому особливої ваги набуває єдність виховних впливів упродовж всього періоду становлення особистості, починаю.
Інтерактивні технології: генезис, сутність та переваги. Науково-методичні основи використання інтерактивних технологій навчання на уроках історії у старшій школі, психолого-педагогічні умови реалізації навчання та його експериментальне використання. 1.1 Дослідження проблеми в психолого-педагогічній літературі. 1.2 Сутність інтерактивного навчання. 1.3 Пріоритети інноваційного навчання історії в школі. Висновки до першого розділу. Розділ ІІ. Науково-методичні основи використання інтерактивних технологій навчання на уроках історії у старшій школі. 2.1 Теоретичні засади організації інтерактивного уроку. 2.2 Технології інтерактивного навчання: загальна характеристика та особливості.
Аналіз психолого-педагогічної літератури свідчить про те, що інтерактивні технології розглядаються в контексті особистісно орієнтованих технологій. Їхні ознаки можна знайти в технології кооперованого навчання, діалогічного навчання, ігрових технологіях, технології організації групової навчальної діяльності. Цьому питанню присвячені дослідження К. Баханова, О. Глотова, К. Нор, О. Пєхоти, Л. Пироженко, О. Пометун, Г. П'ятакової, Г. Цукерман, О. Ярошенко та ін. Як специфічна категорія, інтерактивні технології розглядаються В. Гузєєвим, М. Кларіним, І. Мельничук, Л. Пироженко, О. Пометун, Г.
Методи інтерактивного навчання. Структура інтерактивного уроку. Суть та організація навчальної діяльності із застосуванням інтерактивних технологій в учнів на уроках математики. Усе вищезазначене і обґрунтовує актуальність обраної теми курсової роботи: „Інтерактивні технології в освіті”. Об’єктом дослідження є навчальний процес в закладах освіти, зокрема в загальноосвітніх школах.. Предметом – принципи, методи, засоби організації впровадження інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу.
Інформаційно-комунікаційні технології навчання: психолого-педагогічні та. Результати численних досліджень в Україні і Росії свідчать, що педагогічне програмне забезпечення, яке централізовано розроблене та надіслане до шкіл, використовуються лише невеликою групою вчителів-ентузіастів, а переважна більшість вчителів нечасто використовує їх у навчальному процесі [2, с.17]. Останнім часом в українських школах почали з'являтись інтерактивні дошки з мультимедійними проекторами. Раніше інформацію з будь-якої теми учень міг отримати за різними каналами: підручник, довідкова література, лекція вчителя, конспект уроку.
.Основоположниками педагогічної думки інтерактивні технології визначено як важливий засіб активізації навчальної діяльності молодших школярів. Інтерактивні технології навчання це - така організація процесу навчання, у якому учневі неможливо не брати участь в колективному, взаємодоповнюючому, заснованому на взаємодії всіх його учасників процесі навчального пізнання. Підсумовуючи вищесказане, можна відзначити такі методичні особливості.
Презентація на тему: ОПИС ВЛАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ "Інтерактивні методи на уроках української літератури". Завантажити презентацію. Отримати код. Розвиток критичного мислення та творчих здібностей старшокласників на уроках літератури Одним із найважливіших засобів розв’язання не тільки освітніх, а й виховних завдань є розвиток пізнавальної активності старшокласників. Щоб викликати їхню зацікавленість, доцільно поєднувати на уроках розповідь, бесіду, лекцію з дискусією, самостійною роботою і не подавати готові істини, а спонукати мислити, самостійно розв’язувати проблеми.
Педагог-майстер своєї справи – це спеціаліст високої культури, що глибоко знає свій предмет, добре ознайомлений з відповідними галузями науки і мистецтва, практично розуміє питання загальної і особливо дитячої психології та досконало володіє методикою навчання та виховання [8, 739]. Майстер педагогічної праці – це високо компетентний у психолого-педагогічній і у власне предметній галузі спеціаліст, що вміє репродукувати на високому рівні професійні знання, навички та вміння [1, 149]. Рівень професіоналізму педагога залежить від його компетентності (педагогічної, соціально-психологічної, дифере.
Заворотна Ольга Ігорівна – студентка Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, спеціальність «Початкова освіта», кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка. У статті окреслено особливості застосування інтерактивних технологій під час вивчення іноземної мови, обґрунтовано необхідність використання інтерактивних технологій при вивченні іноземної мови у ВНЗ. Наведено приклади застосування інтерактивних технологій під час.
Науково-методичні журнали для більшості категорій педагогічних працівників. +38 067 382-84-25. +38 050 46-84-948 +38 067 382-84-25 +38 073 731-96-34. У статті розглянуто реалізацію інтерактивних технологій навчання. Окреслено основні завдання під час використання інтерактивних технологій на сучасному уроці. Розкрито форми взаємодії учасників навчально-виховного процесу. Як яскравий приклад успішної діяльності описано метод «Мозкового штурму». На думку О. Уварова, актуальність технологій співпраці визначено двома причинами. По-перше, спільна діяльність є основою розвитку демократичного суспільства, до життя в якому необхідно готувати людину з дитячих років.
Тема проекту. Впровадження технології інтерактивного навчання. ПЕРШИЙ ЕТАП. Технологія забезпечує необхідні психолого-педагогічні умови для взаємонавчання учнів, спонукає допомагати один одному. Вона використовується для створення на уроці ситуацій, що дають змогу школярам працювати разом у процесі засвоєння великої кількості навчального матеріалу за короткий проміжок часу тощо. Концептуальні ідеї. Сутність інтерактивної технології у тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. Це співнавчання (колективне, кооперативне навчання, навчання у співпраці), у якому і вчитель, і учні є суб’єктами навчальної діяльності.
психолого-педагогічних умов розвитку успішної особистості. Об’єкт дослідження: розвиток успішної особистості. Предмет дослідження: психолого-педагогічні умови розвитку успішної. особистості. Методи дослідження: теоретичні (аналіз наукової, психолого . підготовлено наукову статтю на тему: «Психологічні особливості формування. 7. розвитку успішної особистості молодшого школяра» (м. Кропивницький, травень 2018р.); у ІІ-й Міжрегіональній науково-практичній конференції «Харківський осінній марафон психотехнологій» – підготовлено наукову статтю на тему: «Технології формування успішної особистості в умовах НУШ» (м. Харків, жовтень 2018р.).
Автор: Трачук Людмила Анатоліївна Навчальний заклад: Лозівський навчально-виховний комплекс №10 “ЗНЗ-ДНЗ” Психолого-педагогічний семінар «Інтерактивні методи роботи з учнями в умовах впровадження компетентнісного підходу» Мета: Сприяти усвідомленню учасниками важливості застосування інтерактивних технологій; ознайомити вчителів із сучасними методами та прийомами інтерактивного навчання. Завдання: – поширити обізнаність учасників семінару з питань технології використання інтерактивних методів на уроках; – ознайомити вчителів …
Навчально-методичний посібник складається з двох частин та додатків. У першій частині розглядаються: поняття «інтерактивність»; сутність та дефініції андрагогіки; андрагогічна модель інтерактивного навчання; психологічні осо-бливості навчання дорослої людини та вимоги до андрагога. У другій частині роз-глядаються критерії ефективності інтерактивних технологій у навчанні дорослих; активні форми і методи навчання як елементи інтерактивних технологій. Навчально-методичний посібник адресовано викладачам-андрагогам системи формальної, неформальної та інформальної освіти дорослих; викладачам вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти; науковцям, які цікав-ляться проблемами освіти дорослих.
Коментарі
Дописати коментар