сучасні методи навчання іноземної мови

Метою навчання іноземної мови в вищій школі на сучасному етапі є оволодіння студентами комунікативними компетенціями, що дозволяють реалізувати їхні знання, уміння, навички для розв’язання конкретних комунікативних завдань в реальних життєвих ситуаціях. Іноземна мова виступає як засіб комунікації, спілкування з представниками інших націй, отже в освіті продовжує розвиватися і надалі культурологічний або інтеркультурний підхід у навчанні в рамках концепції «діалогу культур», з метою формування полімовної грамотності студентів. На даному етапі розвитку методичної науки основним методом навчання іноземних мов є комунікативний метод.


Методів навчання іноземної мови. Сформалізована шкільна наука утворювалася в моменті визначення однієї з мов (наприклад грецької) офіційним засобом спілкування на даній території. Саме тоді почали задумуватися, в який спосіб її навчати, тобто як організувати і запланувати дидактичний процес, на які елементи звернути увагу, як систематизувати лінгвістичні знання, аби можно було їх передати іншим. Методи навчання іноземних мов можна ділити на різні способи. Відповідно до критеріїв діапазону і корисності вирізняють методи традиційні і альтернативні. Перші вважаються більш універсальними і частіше.


Метод навчання – одне із центральних понять у викладанні іноземної мови. Метод, який ви використовуєте, відображає ваше бачення мови та широту ваших знань. Чим є для вас мова – сукупність граматичних конструкцій, набір лексем, кілька сталих виразів чи навіть живе створіння? У першій статті я розглядав деякі моменти з історії методики, та у цій статті дещо детальніше розповім саме про сучасні методи навчання іноземним мовам. NB: В англомовній лінгводидактичній термінології, терміни “підхід” (“approach”) та метод (“method”) мають близьке чи навіть однакове значення.


Національний університет біоресурсів і Природокористування України. Сучасні методи навчання іноземним мовам. Методичний підхід до навчання іноземній мові складається під впливом багатьох факторів, таких як соціальні вимоги, основні цілі, домінуючі лінгвістичні теорії. При традиційному підході, як відомо, приділяється увага вивченню окремих складових іноземної мови, а саме, граматичного, лексичного і фонетичного компонентів мови. Багато часу займають вправи не комунікативного характеру – вправи на трансформацію, заміну мовних одиниць та інші.


Пастух 408 ас.Коминська 410. Сучасні методи навчання іноземної мови. Дпн Микитенко 311. Основна мова ас.Захаров 426. Теорія і практика перекладу пр доц..Стрілець407. Сучасні методи навчання іноземної мови. Ст..в.Данилів 404. Іноземна мова доц..Федорчук (а) 432 ст.в.Кондзьолка (н) 429. 7чис. 18.10-19.30. Друга іноземна мова. Ст.в.Дмитрасевич (ф) 413. Основна мова доц..Ляшенко 426.


Застосування інтерактивних методів навчання на уроках іноземної мови. Інтерактивне навчання - специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має передбачувану мету- створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою комфортність, успішність, інтелектуальність, спроможність. Суть інтерактивного навчання полягає у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної позитивної взаємодії всіх учнів. Коли учитель і учень- рівноправні студенти. В результаті організації навчальної діяльності за таких умов у класі створюється атмосфера взаємодії, співробіт.


Усний метод Гарольда Пальмера. Сучасні нетрадиційні методи вивчення іноземних. Історія методики навчання іноземних мов завжди була орієнтована на пошуки найбільш раціонального методу навчання. Вважається, що найдревнішим був натуральний метод, згідно з яким іноземна мова засвоювалась так, як дитина засвоює рідну мову - шляхом наслідування (імітації) готових зразків, багаторазового повторення їх та відтворення нового матеріалу по аналогії з вивченим. Кожен метод має властиві йому позитивні та негативні сторони і за певних умов має свою об'єктивну цінність.


Методика викладання іноземних мов постійно розвивається та перебуває у пошуку найефективніших способів навчання. Розвиток та модернізації освіти у вищих навчальних закладах потребує проведення широкого кола наукових дослі-джень і розробок, пов’язаних із впровадженням у навчальний процес новітніх технологій та сучасних підходів. Метою цієї статті є аналіз сучасних методів викладання іноземних мов у вищій школі. У методиці навчання іноземних мов “методи навчання – це упорядковані способи діяльності викладача та студента, спрямовані на ефективне розв’язання. _ © Смовженко Л., 2014.


У світлі сучасних методичних уявлень навчання англійської мови у початковій школі становить автономну концептуально обумовлену систему. Її вихідними концептами є цілі, зміст, принципи, методи і засоби навчання.Навчання іноземної мови є складовою частиною навчання взагалі, і на нього поширюються всі дидактичні принципи , які визначають загальні риси процесу навчання незалежно від специфіки даного навчального предмета . У свою чергу, ці риси зумовлюють особливості системи навчання цього предмета , відображені в методичних принципах.


Прийнятий у сучасній методиці комунікативно-діяльнісний підхід до навчання іноземних мов зумовлює добір цілей, принципів, змісту, методів, прийомів та засобів навчання. У сучасній методиці навчання іноземних мов висуваються наступні цілі: практична, виховна, освітня і розвиваюча. Практична мета є провідною, це зумовлено тим, що навчання іноземної мови є навчання умінь здійснювати іншомовне мовленнєве спілкування. Практична мета передбачає практичне опанування іноземної мови, тобто оволодіння усіма мовними засобами для здійснення іншомовного міжособистісного спілкування в основних видах мовленн.


Формами і методами колаборативного навчання іноземної мови можуть бути співбесіда, круглий стіл, фокус-список, структуроване вирішення проблеми, анкетування та опитувальники, парне анотування статті, рольова гра, вирішення проблемної ситуації, метод Jigsaw (головоломка) та ін. Вважаємо за необхідне додати, що у процесі навчання іноземної мови професійного спрямування можуть застосовуватись такі організаційні форми і методи кооперативного та колаборативного навчання як використання діалогічних ситуацій, рольових та ділових ігор, кейс методу тощо. Інший підхід до викладання іноземної мови профес.


Серед найпопулярніших сучасних методів навчання іноземних мов виокремлюють такі: сугестопедія Г.Лозанова. мовчазний метод (Silent Way). природний підхід (Natural Approach). метод повної фізичної реакції (Total Physical Response — TPR). Freire-педагогіка. метод соціалізованого навчання (Community Language Learning — CLL). TANDEM-метод. драма-педагогіка. метод екстенсивного навчання читання (Extensive Reading Method). ситуативний підхід (Situational Language Learning).


Сучасні технології в освіті - це професійно-орієнтоване навчання іноземної мови, проектна робота в навчанні, застосування інформаційних та телекомунікаційних технологій, робота з навчальними комп'ютерними програмами з іноземних мов (система мультимедіа), дистанційні технології в навчанні іноземних мов, створення презентацій в програмі PowerPoint, використання інтернет-ресурсів, навчання іноземної мови в комп'ютерному середовищі (форуми, блоги, електронна пошта), новітні тестові технології (створення. На даному етапі розвитку методичної науки основними методами навчання іноземних мов є комунікативний та конструктивістський методи.


Бартощак В.Л. (Харків) ЕЛЕКТОННЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН ІЗ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ……. .13. Бєляєва О.М. (Полтава) УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ….. …..15. Водяницька І.М., Круглих Т.Ю. (Харків) СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ШЛЯХИ ІНТЕГРАЦІЇ ШКОЛИ ТА ВНЗ….. .17.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

irina and oleg mother and son

толстой три товарища текст читать

ошибка неизвестный документ в программе флак оо 1