бесіди про насилля підлітків в початкових класах
Класна година для учнів початкових класів. Мета: РОЗПІЗНАТИ насильство, НЕ ДОПУСКАТИ насильства, ВМІТИ ЗАХИСТИТИСЬ від насильства. Конспект на урок Виховна робота скачати. Ми живемо у світі де, на превеликий жаль, існує таке негативне явище, як насилля. Прояви насильства супроводжують людство з давніх давен. Упродовж тисячоліть одна людина кривдить іншу людину, чинить насильство щодо неї. Ми вже звикли сприймати насильство, як щось неминуче. Але коли насильство чиниться поруч з нами, чи у нас в домі, в школі, на вулиці, ми можемо зупинити його.
- Тема насилля відображена не тільки у прислів’ях та приказках , а й у казках. Пригадайте у яких казках вам зустрічається жорстокість. Відповіді дітей. 12. Бесіда. Нажаль, з проявами насильства ми зустрічаємося з вами дуже часто і в громадських місцях і в сім’ях і в наших шкільних колективах. Ми гостро реагуємо на біль і образи по відношенню до себе і не замічаємо, як кривдимо інших самі.
Що ж таке насильство? Насильство – це будь-які умисні дії однієї людини по відношенню до іншої, якщо ці дії порушують права й свободи людини, наносять їй фізичну, моральну чи психічну шкоду. Хто може здійснити насилля? Пригадайте ситуацію, про яку ви чули, чи можливо бачили, в якій , на вашу думку, присутнє насилля. Як з’ясувати, що в даній ситуації є насилля? Психологи виділяють чотири складові насилля. Пропоную в групах обговорити та потім назвати ці складові. Давайте повернемось до тих ситуацій, на вашу думку в яких було насилля, і перевіримо, чи було тут насилля чи ні. Вправа «Мозковий штурм». Виділяють 4 види насилля.
Психологи кажуть, що зазвичай дитячий страх говорити з дорослими про насильство породжується з інших страхів. “Нова українська школа” розібрались, як говорити з дітьми про сексуальну безпеку, особисті кордони та насилля і що для цього потрібно. Відео та матеріали з цієї публікації будуть корисними для батьків, класних керівників, вчителів етики, біології та англійської мови (тему можна інтегрувати в навчання, бо більшість відео – англійською). З чого почати. Секс-педагог і автор програм із сексуальної грамотності для дорослих і підлітків Юлія Ярмоленко у своєму блозі “Сексінфорія” радить починати з пояснення дитині, що таке власні кордони.
Учасники: діти10 кл. Форма роботи: групова, бесіда з елементамитренінгу з використаннямінноваційнихтехнологій. Дата проведення: 02.12.15. Тому ми сьогодні й будемопро це говорити. Тема нашої бесіди звучить так «Життя без насильства». 1. Мозковий штурм „Щотакенасильство, його прояви”. Мета – розширитизнанняучнівщодопоняття „насильство”, сфокусуватиувагудітей на актуальнійпроблемілюдства. Насилля – неприпустимаріч у стосунках людей. 2. Усім’ївимаєте право на те, щоб до вас ставилися з повагою, не ображали.
початкові класи. Сторінки. Головна сторінка. І. Повідомлення теми бесіди. - Зараз я прочитаю вам невеличку розповідь, а ви подумайте, як можна її закінчити. Рома і Петя дружили давно і багато часу проводили разом. Улюбленим заняттям хлопців була гра у футбол на великій шкільній перерві. Вже кілька разів до Їхньої гри намагався приєднатися новачок у класі - Антон. Хлопці недолюблювали його за грубість, недоброзичливість, за те, що часто лихословить. Антон був такий наполегливий у своєму бажанні пограти, що Рома нарешті запросив його. Не дозволяти гніву та бажанню насилля перебороти себе. · Говорити тихо, не ображати. · Дати можливість іншій людині відступити.
з питань попередження жорстокості та насилля. серед учнів та дітей. Практичний психолог. Сексуальне насильство серед підлітків теж існує. Воно має сучасне забарвлення, навіть придуманий термін «кібербулінг» - це насильство (в тому числі, сексуальне) через Інтернет: це технічно сфабриковані сексуальні фото з зображенням обраної жертви, сексуально образливі записки, листи, плітки, обмови, відео тощо. Регулятивний її вплив на емоційно-вольову сферу дає змогу здійснювати корекцію міжособистісних стосунків у класах та педагогічних колективах. Систематична робота з даною методикою помітно зменшує рівень конфліктності та насилля серед дітей. Інструкція щодо проведення. Учасники мають зайняти зручне положення.
Насильство – це будь-які навмисні дії одної людини по відношенню до іншої, які порушують її конституційні права й свободи і наносять їй моральну шкоду, шкоду її фізичному чи психічному здоров’ю. Воно може бути фізичним, психологічним і сексуальним. Фізичне насильство – це нанесення тілесних ушкоджень, які завдають болю, призводять до порушень психічного та фізичного здоров’я, чи навіть смерті; це штовхання і смикання; удари, стусани, побиття; знущання, викручування рук; жбурляння предметів; спроби задушити. Емоційне або психологічне насильство – це тиск на психіку іншої людини, який проявляєть.
Мета: визначити поняття «насилля», «види насилля», розширювати знання учнів про правила поведінки в учнівському середовищі; розвивати вміння протидіяти психологічному тиску; виховувати загальнолюдські чесноти. Тема. Способи протидії агресії та насиллю в підлітковому середовищі. Мета: визначити поняття «насилля», «види насилля», розширювати знання учнів про правила поведінки в учнівському середовищі; розвивати вміння протидіяти психологічному тиску; виховувати загальнолюдські чесноти. Обладнання: підручники, папір форматів А3, А4, завдання для роботи в групах, олівці, фломастери, таблиця «Види насилля», відео фрагмент фільму «Опудало», музичний супровід (аудіо запис пісні «Посмішка»).
Сценарій виховного заходу, мета якого – знайомити з актуальністю проблеми насильства у світі, у шкільному середовищі, його наслідками для дітей і суспільства; сприяти попередженню виявів насилля в дитячому середовищі та формуванню нетерпимого ставлення до насильницьких дій; виховувати людяність, толерантність, повагу до гідності іншої людини. Сценарій виховного заходу, мета якого – знайомити з актуальністю проблеми насильства у світі, у шкільному середовищі, його наслідками для дітей і суспільства; сприяти попередженню виявів насилля в дитячому середовищі та формуванню нетерпимого ставлення до насильницьких дій; виховувати людяність, толерантність, повагу до гідності іншої людини.
1.1. Визначення домашнього насильства Намагаючись вирішити проблему домашнього насильства, у грудні 2017 року Верховна Рада України ухвалила Закон «Про запобігання та протидію домашньому насильству», в якому запропоновано новий підхід (із використанням європейських стандартів) до боротьби з цим негативним явищем у суспільстві. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» (далі – Закон), домашнім насильством визнаються діяння (дії або бездіяльність) фізичного, сексуального, психологічного або економічного.
З метою привернення уваги громадськості до потреби подолання гендерно-зумовленого насильства, зокрема домашнього, жорстокого поводження з дітьми, актуалізації питання протидії торгівлі людьми, широкого висвітлення забезпечення рівних прав жінок і чоловіків та задля активізації співпраці держави. - вікторина «Міфи і факти про ВІЛ/СНІД». - акція «Червона стрічка». - тематичні бесіди «Що треба знати про ВІЛ/СНІД». 6. Всеукраїнський тиждень права. 7. Онлайн-анкетування «Насильство та його прояви» та «Що ти знаєш про СНІД?» 8. Робота з батьками: «Запобігання насилля в сім’ї», «Права і обов’язки членів сім’ї», «Насильство як соціальне явище».
Автор - упорядник Голубович Жанна Леонідівна, вчитель початкових класів комунального закладу «Загальноосвітня школа I-III ступенів № 15 ВМР», за освітою практичний психолог. Голубович Ж. Л. “Тихі” драми у стосунках. Насилля як соціальне зло: наукова основа, поради практичного психолога. 5.1. Підліткам, які переживають насилля. 5.2. Профілактика домашнього насилля. 5.3. Загальні рекомендації вчителям, батькам, психологам з дітьми, які пережили насилля. Дитина готується до того, щоб стати дорослим, і буде вдячна батькам за бесіди про складні моменти на шляху до успіху в своєму житті. Розділ I. Домашнє насилля, його особливості та види. Батьки.
Насильство в школі, фізичне або психологічне, - серйозна проблема з якою стикаються кожен рік все більше і більше учнів. Воно може не тільки згубно позначитися на успішності дитини, але і зн . З жорстокістю і цькуванням школярі зустрічаються набагато частіше саме в середовищі своїх однолітків. Якщо в учнів молодших класів «винахідливості» вистачає на те, щоб заховати речі в роздягальні, обзиватися і штовхати портфелі, то старшокласники можуть бити обрану жертву, тиснути морально, роблячи неможливим повноцінне навчання. Психологічне насильство в школі можна вважати більш витонченою «тортурами», тому що подряпини заживають, а моральна травма з'їдає дитини зсередини постійно.
5. Продовжіть речення: Насильство породжує… насильство. 6. Де найбільше спостерігаються прояви насильства? ( вдома, в школі, в громаді). 1. Пам’ятайте, що насильство над вами, здійснене вашими батьками, не є нормою життя. Насилля – неприпустима річ у стосунках людей. 2. У сім’ї ви маєте право на те, щоб до вас ставилися з повагою, не ображали. 3. Пам’ятайте необхідні правила безпеки: зокрема, не варто тут же кидатися на допомогу, коли тато б’є маму, особливо коли він - з небезпечними предметами в руках; ваше завдання – якомога швидше сховатися, залишити домівку взагалі – на допомогу покличте дорослих, які краще знають, як діяти за таких обставин.
Перед тим, як розглянути способи захисту особистості в ситуації насилля, давайте спочатку визначимо, що означає саме поняття «насильство». Створення короткометражки «Жорстоке поводження з дітьми». Учасники діляться на пари. Насправді, в сучасному суспільстві стосунки, що містять елементи насильства, неприйнятні, оскільки вони порушують права людини та є небезпечними для повноцінного розвитку людини. Вправа «Тиск». Психолог пропонує кожній парі взяти стільця. Спершу один з пари стає на стілець, кладе руки на плечі іншому і починає тиснути його до землі, за хвилину вони міняються місцями. У ході гри кожен аналізує свої відчуття, що хочеться сказати, зробити, повести себе.
Вчителі початкових класів. Вихователі ГПД. Інші педагогічні працівники. Підлітки, які стають жертвами фізичного та психічного насильства в сім’ї — в школі поповнюють категорію «важких учнів». Якщо розглядати соціальну роль жінки в різних історичних епохах, то можна бачити, що вона в основному мала підлеглу роль у відносинах з чоловіком в сім’ї, на роботі і, відповідно, терпіла насильство. Аби оговтатися і розправити плечі, жертві насилля потрібно щонайменше півроку. Усе залежить від поведінки та бажання змінити своє життя. “Головне, щоб жінка не боялася. Побороти страх перед насильником — перший крок до успіху”, – запевняє Ірина Гнат.
Жорстокість і насильство. Мета: сформувати уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідків для дитини чи інших членів родини; вивчити права дітей, обговорити питання, як захиститися від будь-якого насильства; виховувати вміння попереджувати жорстоке поводження з людьми. Хід заходу: І. Мотивація виховної діяльності. А тепер давайте переглянемо уривок про жорстокість підлітків (відео з новин ТСН). - Яке ваше ставлення до побаченого? Чи доводилося вам зустрічатися з такими явищами, бути свідками таких «розборок»? . Сайт учителів початкових класів Лиманської ЗОШ І-ІІІ ст. pochatkova_sh@ukr.net. RSS | © 2016 Усі права захищені.
Коментарі
Дописати коментар